Мария Чалиева и Любомир Славилов презентират блога на банката. Малко емоционално и развълнувано, което си е повече от нормално.
Да, добре е, когато една банка иска да запознае клиентите си с работата отвътре. Охо! Неформален стил на презентация на услуги? Добре звучи. Чак да ти се прииска да влезеш там. Охо! Публикации за вътрешни събития. Е, кой не знае Милица от „Мюзик Айдъл“, но това, че Fibank е следила нейното участие, си е супер!
Е, това си е направо екстра – да можеш да си комуникираш с шефовете на банката. Браво, Fibank! Даже знаете любимите питиета?! Било „Мохито“? Е, че кой не харесва бял ром със сода и джоджен.
375 дни – 1758 коментара… Да, силно впечатлява, много силно. Ако за един журналист е важно какво пише, за един писател – как пише, то за блогъра е важно колко го четат.
Разбира се, че четящите блога ще дават мнения за онлайн-банкирането. И аз да съм, и аз ще го направя.
Е, хайде за дизайна. Да, ясно е, че трябва да е в унисон със сайта. Свободна комуникация с банката. Естествено, без това един блог на банка няма да си върши задачата. О, това е супер! Моментална аудио връзка! Браво още веднъж, Fibank!
Е, хайде сега, споделянето на инфо в мрежата е ясно. 538 зареждания на страницата? Среден престой 1,40 минути на страница? 206000 отваряния на страници в блога.
Защо избрахте Уърлд прес за платформа и кога ще бъде достъпно виртуалното банкиране под Линукс?
Колко човека се занимават с поддържането на блога?
Занимавам се аз и още един колега. Общо сме двама, трима или четирима.
Колко време ви отнема дневно.
Не ни отнема много. Една, две или три публикации дневно. Отнемат ни много отговорите на коментари. Трябва да се свързваме с колеги в банката и за 24 часа успяваме да отговорим.
Не е нужно да пуликувате този коментар.
Само информативно – презентаторите са Мария ЧАлиева и Любомир Славилов 🙂