Мелина Петкова от Данон. Основната цел на сайта – клиентите и крайните ни потребители. Сайтът е по-скоро за нашите потребители. Тъй като ние предлагаме продукт, свързан със здравето на човека, това е от значение. Кофичката на продукта е твърде малко място за комуникация. Нашите по-големи търговски активности, промоции, всичко, което би могло да интересува крайния потребител на Данон е представено от сайта.
Директната връзка с потребителите. Това е нашата най-ценна връзка. През 2006 имаме един получен мейл по този канал. През 2007 – 35. През 2008 – 250, а сега са над 600. Наистина показателно!!!
Имате ли представа кое е най-интересно, кое най-много се чете?
Секцията, в която най-често се влиза е „Какво ново“. Там са промоциите с награди, която продължава минимум 2 месеца. С Активия два пъти годишно имаме голяма национална кампания и интересът скача със 60 – 70%. Когато става въпрос за храна, хората най-много се интересуват с производството, какво има, какво няма, какво се случва, какво не се случва.
В една реклама се казва, че се връщат парите. Така ли е?
Да, безусловно. Какъв е механизмът? Тъй като Активия не е лекарство, а е храна, ние им даваме възможност да опитат 14 дни здравословната полза и ако не – връщаме парите. Точна цифра от последната кампания не мога да кажа, тъй като кампанията бе малко по-различна. Действително Данон връща парите. Възползвайте се от обратната връзка. През сайта лесно ще се ориентирате
Не знам за уеба, ама от търговска гледна точка – брилянтна презентация!!!! Адмирации за Данон!