Огнян Младенов представя темата
Ефективност в онлайн рекламата чрез Landing Page. Различните методи в онлайн рекламата.
Статистиките в Ландинг Пейдж. Измервайте поведението на потребителите. Използвайте програми като Гугъл Аралитикс. Всяка информация за потребителите и изключителон важна: продажби, регистрации, попълнени заявки; Рейт на страницата и т.н. Източници на трафик – от кой рекламен инструмент идват най-много потребители, които са направили желаното действие. Какви ключови думи са използвали, за да ви намерят.
Оптимизацията ва LP – правят се няколко страници с малки разлики и се гледа коя е по-ефективна. Тествасе – промяна на заглавието, булети, снимни, бутони и т.н. Използват се различни инструменти. Анализът и отчета е изключително важен. Необходимо е да се анализират резултатите. Трябва да бъде получена обратната връзка от рекламодателя. Изпраща се детайлен отчет. Предлагат се нови решения и идеи за следващи кампании. Най-често допусканите грешка при реализиране на онлайн кампания: линкът от банера води до заглавната страница; не се създава за целите на рекламната кампания; не се определя каква е желаната ефективност; не се измерва и анализира поведението на посетилите потребители; много често информацията на LP не съвпада с тази на рекламата. Съвети: тествайте; поставяйте ясни цели на кампанията; измервайте ефективността на LP; винаг исъздавайте специално за целите на кампанията LP; винаги искайте и търсете обратната връзка от рекламодатея за ефективността на кампанията; рекламодателите да търсят дигитални агенции; дигиталните агенции да обединят интернет криейтива и медия планирането; онлайн медиите да консултират агенциите за възможностите на LP.